Mój SetUp - Świąteczny Finał !!!!! Wybór Zwycięzcy, nagroda, Konkurs Widzów na najładniejszy setup komputerowy.

Mamy finalistę 3 sezonu konkursu Mój SetUp! Wybraliście setup Patryka! Gratulację dla Patryka oraz dla Wszystkich Walczących w Wielkim Finale! Poniżej zdjęcia SetUPu Patryka oraz nagrody, którą otrzyma ode mnie za pierwsze miejsce na podium. W styczniu, jak mówiłem w Live ( poniżej link jak ktoś nie mógł uczestniczyć na żywo ) zawieszamy konkurs. Wiele się dzieje, są ferie, są święta, i wiele innych składowych. Wracamy do konkursu w Lutym, zapowiedź otrzymacie oczywiście wcześniej. Zdjęcia i zgłoszenia możecie jak najbardziej już przysyłać, nie ma żadnych przeciw wskazań,

Link do nagrania z Finałów 3 sezonu Mój SetUP: https://youtu.be/nzve7bznGn4




 #mojsetUpFinal #KonkursWidzow #NajladnieszySetUp #vbtpc #videoblogtech


 



 Nagroda dla Finalisty 








oraz Zdjęcia Finalisty - Patryka 













Komentarze

Popularne posty